Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Helena Eriksson - 15 februari 2011 23:14

Jag har alltid sagt att man har haft tur att ingen ung nära kompis dött, men som en smäll i magen fick man då ta tillbaka de idag :'(

Jag minns då vi träffades första gången, de var den 2 april, jag var 12 och josse 13, jag minns hur du och din kompis körde moppe på skoterspåret, och hur blyg jag var, jag satt där i hörnet i en stuga helt tyst, josse tvingade mig att sätta mig vid bordet. De var med dig vi tog våran första fylla, jag och josse hade snott sprit av pappa och gjort världens häxblandning, ni frågade hur mycket vi behöver för att bli full, för vi hade tydligen med oss ganska mkt alkohol,  och svaret blev ju klart, VET INTE, haha aja där satt vi i stugan, drack nå sprit utan grogg virke och drog oss full som satan, och körde skotrarna hem till lomträsk !

 Jag minns då du alltid jävlades dvs spottade/retades/slogs mm, sen då jag skulle ge igen sprang du som en annan liten sprätt och gömde dig !!

Jag minns då jag hade somnat i stugan och du och josse höll på elda mig under foten och få mig att gå i sömnen !!

Jag har så många jävligt roliga minnen med dig, att de skulle ta dagar att skriva ner dom, jag och josse brukar tala om dig, och hur jävla kul vi alltid hade, man hade fan aldrig tråkigt med dig !! Vila i Frid vännen !! <3 jag och Josse kommer ALDRIG glömma tiden vi hade med dig !!

Presentation


Helena Eriksson - 20år. Bor i Överkalix.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards