Alla inlägg under mars 2011

Av Helena Eriksson - 28 mars 2011 12:13

Sitter hemma på lunch, trivs garn bra än så länge på Svalan och tror jag kommer göra de framöver också !!


Lyssnar på In the ghetto, din begravning var så fin, men så oerhört tung, jag saknar dig killen, du var en så fin människa, du kunde göra alla glad !! Hoppas du har de bättre där du är nu, och jag hoppas att vi kommer ses en dag !! <3


 

Av Helena Eriksson - 27 mars 2011 22:50

Ligger i sängen och ser nå skit på tv, har inte så mkt annat för mig faktiskt, för de är helt omöjligt att sova nu, fast jag är trött ?!?!


Fredag var nog den tyngsta dagen på väldigt väldigt länge !!


 







Av Helena Eriksson - 24 mars 2011 07:38

Torsdag idag, börjar med att fara å skolan en sväng, svin trött är jag också, lite timmars sömn inatt, men men man får väl sova då man blir gammal, eller nått ??7

Aja nu ska jag dra !! Pusshejs

Av Helena Eriksson - 22 mars 2011 16:39

Tankarna kom ikapp, man kan visst inte förtränga vissa saker, inte hur mycket man än försöker, kan inte förstå att en så fin människa bara försvinner så där, endast tjugo år, de ska fan inte vara så, livet ska inte behöva vara så orättvist !!

Av Helena Eriksson - 14 mars 2011 07:24

har redan hunnit diska, tvätta, städa och skjutsa Denna till jobbet hur jag är duktig !! Idag slutar lovet, och fyy så tråkigt, de ville jag verkligen inte lovet har varit så jävla skönt, bara tagit de lungt, gjort om i lägenheten, åkt bräda, varit i kalix, luleå, kiruna, vitåforss, haparanda.. och såååå mycket mer, nu var de slut på de roliga, i hela två veckor, sen har jag praktik i två veckor sen är skolan sluuuut förhoppningsvis för min del !! och hur jga ska fira !!

Av Helena Eriksson - 14 mars 2011 07:24

har redan hunnit diska, tvätta, städa och skjutsa Denna till jobbet hur jag är duktig !! Idag slutar lovet, och fyy så tråkigt, de ville jag verkligen inte lovet har varit så jävla skönt, bara tagit de lungt, gjort om i lägenheten, åkt bräda, varit i kalix, luleå, kiruna, vitåforss, haparanda.. och såååå mycket mer, nu var de slut på de roliga, i hela två veckor, sen har jag praktik i två veckor sen är skolan sluuuut förhoppningsvis för min del !! och hur jga ska fira !!

Av Helena Eriksson - 2 mars 2011 20:30

Den här dagen hade inte kunnat börja mkt sämre, och de höll i sig hela dagen typ, ända tills jag fick ett samtal att jag hade fått jobb, fifan vad skönt, och hur jag vart glad !! Så kvällen vart ju helt Ok, var på IKEA med Mallan hittade nya saker till sovrummet, så blir väl att fixa till de ikv !!



Av Helena Eriksson - 1 mars 2011 10:20

Idag är det en såndär dag då man bara vill gräva ner sig, två veckor har gått och du älskade Josef kommer aldrig tillbaka !! <3

Presentation


Helena Eriksson - 20år. Bor i Överkalix.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards