Alla inlägg under januari 2011

Av Helena Eriksson - 23 januari 2011 12:33

Sitter i Lägenheten och väntar på att Malin ska knacka på, vilket kan ta ett tag, de är ju direkt inte världens snabbaste människa, aja de tar den tid de tar !! HAHA


Söndag idag då, fifan vad tungt med måndag imorgon, att inte få sova hur länga man vill, inte heller vara vaken hur länge man vill i hela fem dagar !!



...

Av Helena Eriksson - 21 januari 2011 19:21

Sitter och väntar på Hanna,sen drar vi till Ellen och dricker kaffe och surrar !! Nyktert i helgen också, inte speciellt roligt, men men de är väl smällar man får ta !!

Idag har då iaf jag och Denna varit till hpda, tänkte köpa skor, men icket, aja jag hinner väl !!



...

Av Helena Eriksson - 19 januari 2011 18:11

får smått panik nu, snart bal/student och har inte fixat nått ännu, eller jo balklänning, men tiden går så jävla fort, så de kommer väl vara som vanligt i sista minuten, åså blir de bara skit av allt ??


Aja, idag har jag och denna hämtat en tränings cykel hos farmor och farfar, sjukt bra är den, hoppas de ger resultat då !!


och nu tar jag de bara lungt medan denna är på bandy, helt oväntat va ??


Nää nu blir de att damsuga lite !!


..

Av Helena Eriksson - 15 januari 2011 17:32

Sitter hemma i min ensamhet en lördag eftermiddag, inte likt mig, men men i mitt "nya" liv är alkoholintaget inte lika stort som förra året, hur kul de än att vara ute bland folk !! Men men sånt är livet !! Just nu har jag då garn tråkigt, och är sjukt sugen att bara skita i allt och dra till Luleå med Malin och suuupa, MEN NEEEJ !!


Ikv blir de nog att bara chilla, umgås med Josse och Matte, och ta hand om Hugo !! Men men de blir nog kul !!

Och varför är de så satans kallt, de går ju fan inte att göra nå ?!?!

...

Av Helena Eriksson - 14 januari 2011 20:52

kom just till Lomträsk, har gett Hugge mat sen blir de väl att dra till Josse en sväng, och sen hem till Radhusgatan !!



Av Helena Eriksson - 13 januari 2011 23:25

..magaluf dra vi, Jag, Rebecca, Frida, Malin och Angelica, Saaaatan vad roligt vi ska ha !! En vecka med sol, bad och massa PAAAARTY !! 20-27 Maj, läängter som faaan !!

  

  

:)

Av Helena Eriksson - 13 januari 2011 00:28

har lagat mat med världens bästa Denna idag, inte för att han gjorde spec mkt, gnällde för de mesta !! HAHA, han dukade och gjorde citronvatten typ !! :) Men men gott var de iaf, nå kött, salad, svamp och lök :) Sen efter de var vi till mor min en sväng, sen till pappa och busa med Matilda, lånade också super mario till Wii, sjukt kul !! :D

  


Av Helena Eriksson - 12 januari 2011 00:57

De går inte som jag tänkt mig med sömnen, tänkte att jag skulle somna kring 20.00 så man typ får sova 11 timmar, känner att de kanske skulle behövas, är ännu inte helt utvilad.. Men men livet är inte alltid en dans på rosor, kanske t.o.m allt för sällan !!

Höll på att läsa nå bloggar och klickade in mig på en "minnes blogg", har suttit och grinat i typ en timme, så jävla fin pappa hon hade !! De fick mig att minnas att jag begravde min styvpappa och min bästavän för 6år och 8 dagar sedan, 6 händelse rika år, både bra och dåliga, och jag vet att du hade varit stolt över både mig, mamma och Jonas !! 

jag vet att du finns med oss, de vet jag !! Saknar dig Dosi !! <3


  

Presentation


Helena Eriksson - 20år. Bor i Överkalix.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards