Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Helena Eriksson - 6 februari 2011 16:37

Sitter i Arjeplog och har de gött, har nyss set film due date tror jag den hette, och nu sitter jag i soffan och väntar på att få väcka thea & rumpan, tror jag ska göra de alldeles strax så vi hinner städa innan bingolotto, och de kan jag säga att efter gårdagens fest är de ju inte alltför mysigt i köket, men men de brukar de ju inte heller vara, tyvärr !!


Aja kom iaf hit till Aplog på fredag kväll, satt och såg då Tommy höll på tapetsera om i köket, vart riktigt fint !! Igår for vi efter många om och men till Ajaur och hämtade en tv från expert, och på vägen dit tog de ju stopp för mig och thea typ halvvägs, tur att de kom två karlar och hjälpte oss !! Haha, igår var de ju också party, mycket mycket trevligt, men idag har de ju varit mindre trevligt att vara risig och bakfull, men de är smällar man får ta !!



Presentation


Helena Eriksson - 20år. Bor i Överkalix.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards