Alla inlägg under augusti 2012

Av Helena Eriksson - 15 augusti 2012 22:45

skrev nyss ett ganska otrevligt inlägg men förnatt visa hänsyn publicerade jag de inte .. de var skönt att skriva av sig lite . en fråga jag ofta ställer mig själv , är när fan ska helvetet ta slut .. jag är ganska bra på att inte visa kännslor utåt men innerst inne är jag så jävla trasig ,trasig och stressad , men man lär sig leva de och se glädje där man är i livet där man nu befinner sig .. men snart är min gräns också nådd , att alltid se älskade älskade mamma ledsen är inte roligt .. jag är bara 20 år livet har knappt börjat , men oron gör att de blir svårt .. Oron att mamma ska bli sjuk igen ,oron att de ska gå samma som förra gången ,att dom lovar att hon år bo kvar men för att sedan ändras och utvwcklas till monster rent ut sagt, kasta ut en kvinna med två barn bara fyra månader efter ett dödsfall för att sedan ta alla saker , vi hade saker så de precis räckte till en lägenhet .. de var då saker från ett helt hus på tre våningar .. kan ni förstå hur människor kan vara så grym ?? oron att de ska bli samma sak finns där ,men jag är nästan övertygad att dom inte gör de , men jag har svårt att lita på folk ,tyvärr .. Jag vet att min älskade Jonas är exakt lika orolig ..att visa dom känslorna är också helt omöjlgt just nu för jag vet att de då hade blivit 10000gånger värre .. så Helena dra på leendet och lev livet .. gör de bästa av situationen .. efter regn kommer solsken ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helena Eriksson - 20år. Bor i Överkalix.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards